Laden Evenementen

Wyrrd is een Keltisch begrip waarin heel wat begrippen samengevat zitten. Niet alleen het Engelse ‘weird’ voor onbekend, bijzonder en eigenaardig, doch ook begrippen uit onze eigen taal als waar, waarde, waarheid en verwarring zijn ermee verwant. Wyrrd is een systeem eerder dan een spirituele weg, hoewel beide dicht bij elkaar liggen. Niet voor niets is het een “Way of Wyrrd”, waardoor duidelijk wordt dat het een te bewandelen mystiek pad is. We vergaten dat de Keltische spirituele denkbeelden en beleving een voedingsbodem vormden om hier in het Westen het christendom te vestigen.

Het is een ware heksentoer om je dag in dan uit bewust te zijn van je plek op het Web van Wyrrd.
Wat kan dit engagement zoal inhouden? Is het hetzelfde als dat van de lichtwerkers in het algemeen? Of gaat het verder?
Wyrrd is een vorm van weven. Je beweegt het draadwerk, weeft nieuwe draden van verbinding en veredelt het bestaande weefsel.
Je bewegen op het stramien van Wyrrd is als koorddansen. Je dient voortdurend je balans te bewaren. We hebben het daarom in deze reeks over beheersing. Beheersing van aard, temperament, karakter, emoties, seksualiteit… en gedachten.
Hoe krachtig is een man of vrouw van Wyrrd die weet hoe zich van de witte mist te bedienen?
Hoe gebruik je de 9 belangrijkste Runen als instructies voor rechtzetting en heling op afstand? Wat is werken met de verlengde hand?

Wyrrd vraagt een ernstig engagement. Ben je niet zeker dat je elke les kan aanwezig zijn, dan neem je best niet deel. De energetische oefeningen doe je best niet op je eentje.

Data: 02/02 – 02/03  – 06/04  van 10 tot 15 u..

Gelieve na inschrijving € 45 (of 130 voor de reeks) te storten op de rekening van RAAM-Werk vzw met vermelding WYRRD19 + naam deelnemer.

“Men schrijft in en betaalt voor de hele reeks. Voorschot wordt niet terugbetaald”.

Meebrengen: huisschoeisel, notaboekje 

De 2de reeks kan enkel gevolgd worden als je de 1ste reeks hebt gevolgd of volledig geïntegreerd door het beluisteren van alle opnames (= 10 u luistergenot) en het doornemen van het tekstmateriaal.